tisdag 29 januari 2013

.Bortglömt.

Igår fick jag besked om proverna som togs på det som opererades bort vid koniseringen. Och förändringen klassas som en två, alltså förmodligen ofarlig. Wiihooooo - så skönt!
Ska tillbaka i mars på en nu kontroll och hoppas då att det ser bra ut..

Nu till rubriken - tydligen har provsvaren varit klara i flera veckor, men läkaren hade glömt att skicka ut dom. Tack så jävla mycket liksom. Dödsångest deluxe och dåligt mående på gränsen till depression. Men visst, tänk inte på mig..

En stor tyngd försvann oavsett från mina axlar. Men tänk om det varit dåliga resultat, hoppas inte hon glömt mig då...

7 kommentarer:

  1. Underbara nyheter! Synd bara att du inte kunde fått de tidigare.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att allt är bra med proverna. Jag är jätteglad för din skull!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt. Har tänkt mycket på dig och hur jobbig din väntan varit. Lyckan att ha fått två små gossar och ständigt en oro för beskedet i bakhuvudet, det är så jobbigt. Man kan inte vara glad fullt ut. Den långa väntan är tortyr. Varje dag med den oron känns för mig som en förlorad dag. Och så onödigt att det också blivit glömt. Njut och ha det så gott med familjen!

    SvaraRadera
  4. Åh vad skönt att det såg bra ut!

    Men väldigt störande att de glömt att skicka ut provsvaren, klart att man går och väntar spänt på att få sina svar...

    SvaraRadera
  5. Så oerhört skönt! Det ska se bra ut på återbesök, det bestämde jag nu.
    Blir alltid lite upprörd när man glömmer sådana här saker eller tabbar sig på annat sätt, man FÅR helt enkelt inte göra det när det handlar om allvarliga saker. Och att vänta på svar på om man har en sjukdom som KAN vara farlig, det är allvarligt. Nästa gång tycker jag du ska ringa och fråga om det dröjer, kan inte ta hur lång tid som helst med ett svar.
    Men... nu gläds vi åt att det var ett bra svar :)
    Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  6. Så skönt att allt såg bra ut. Förstår att det är jobbigt att gå och vänta på ett resultat.

    Kram Sara lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Åh vad skönt o höra sara!
    Tråkit att de var sena med att höra av sig. Men bättre sent än aldrig, iaf nu när det handlade om ett såndant positivt beskedd! :-)

    SvaraRadera