fredag 6 juli 2012

.Översvämning.

Mitt ❤ svämmar över av kärlek. Jag lever i en dröm!

13 kommentarer:

  1. Hej, skulle bara berätta att jag hänger här oxå! (via Wildas blogglista på den låsta bloggen)

    Ville lixom bara ge mig till känna igen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du ville hänga med! :-)

      Jag hoppas du mår prima snart, det räcker liksom med illamåendet nu! ❤

      Kram

      Radera
  2. Åh visst är det underbart! ( ok kanske inte den första veckan då allt var uppe och ner och man grät för minsta lilla) men nu så!
    Stort grattis till dina fina mirakel som kom en dag efter vårt lilla mirakel Isak! :)
    Jag såg att tonci la upp din nya blogg och jag följer dig gärna här :) har missat att man skulle maila dig.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är underbart, menj, det är ju inte bara rosa fluff hela tiden. Vi sover inte jättemycket, utan snittar kanske 4 timmar/natt. Och Sixten har väldigt ont i magen vissa kvällar, men jag älskar det ändå.(Även om jag gråter av trötthet vissa dagar.)

      Tack för grattis, och massa grattis till er isak. Underbart!

      Kram Sara

      Radera
  3. Lovely!! :) / Maria

    SvaraRadera
  4. Å vilken fin sida du har! Vilken fin mamma du är! Och ja, en dröm som du är så värd efter den långa resan! Nu ska jag läsa allt som skrivits här så jag är uppdaterad :)
    Superkram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skickar massa drömbaciller till dig finaste J. Dom gör så att era drömmar också slår in! ❤

      Kraaam

      Radera
  5. Mysigt!! Kram Ida

    SvaraRadera