tisdag 17 juli 2012

.Nyshoppat.

4 kommentarer:

  1. Dem är ju super, har använt min flera ggr redan:)
    Grattis på namnsdagen! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, riktigt bra. Förutom att dom inte är ergonomiska. Men vi kör på dom några månader så säljer vi sen och köper Ergobaby lutar det åt.Får tyvärr väldans ont i axlarna, och A också...

    Tack! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Elliot bor i bärselen om dagarna här, den är min bästa vän :-)
    Jag ser att ni ska byta till ergonomiska sen, jag håller precis på att kika runt på vilken jag ska köpa för att eftersom Elliot sitter så mycket i den känner jag att babybjörnen kanske inte är det ultimata. Jag har kikat på Ergobaby, Manduca och Beco.. det lutar åt Beco eftersom man inte behöver ha spädbarnsinlägg i den och att man även kan ha den vänd framåt senare. Hur har ni tänkt och vilka har ni kikat på?

    Hoppas ni har en fin sommar och att det är bra med pojkarna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi använder dom också mycket. Väldigt smidigt, men man känner ju att det inte är så bärarvänligt. Vi har kikat på ergobaby(Bra pris på lekmer.se och jollyroom just nu!) men vet inte vad det blir. Kommer nog köra bb ett par månader och sen sälja dom och satsa på någon ergo.
      Beco lät ju himla bra, får nog kolla upp det! Tycker iaf det är viktigt att höfterna får ta tyngden och att dom går att använda upp till en hög ålder på t.ex ryggen.(Men ergon får ju minus då man inte kan bära framåtvänt!)

      Hoppas allt är bra annars och att solen även hittat till er!
      Kramar

      Radera