måndag 12 augusti 2013

.Till 100%.

Livet går i elvahundra. Och just nu lever jag till 100%. 

Det är så fantastiskt att uppleva två buskillars utveckling. Jag njuter varje dag. Samtidigt som jag är en humörmänniska som tänker och känner massor. Så det svänger fort. Och jag har inte alltid det tålamod jag önskar jag hade.

MEN, jag är inte mer än människa, så när man sagt nej för 1000:e gången, eller förmanat Ture att inte bita Sixten för 23:e gången så är det helt enkelt slut ibland. :) 

Trots att egentiden varit mer eller mindre obefintlig det sista så går det bra att vara mycket själv med killarna. De sover äntligen rätt bra på nätterna så återhämtningen på kvällen är guld värd.(Somnar runt 19-tiden och vaknar mellan 05.30-06.30)

Andreas har nu äntligen gått på semester efter att ha jobbat hela sommaren. Nu har vi fyra veckor ihop - skönt!(Två veckor kvar nu.)

Semesterkänslan är total. Grillar, leker, pysslar hemma, dricker och äter gott och gör det mesta barnen tycker är roligt. Underbart! 

100% var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar