torsdag 29 augusti 2013

.Att få lite smått panik.


Den 28 september är det "Barn-bytar-dag".(Man byter inte barn, utan säljerbarngrejer:))

Inför den har jag gått igenom vad som finns att sälja. Då jag tänkte rensa ur en del här hemma då det ju blir massor med prylar, kläder etc. 
Och att gå igenom kläderna är FRUKTANSVÄRT jobbigt. 

Vart har tiden tagit vägen? Ska vi aldrig mer få ha en liten pyttis här hemma? Och ja, jag vet att vi är välsignade med två mirakel som jag är obeskrivligt tacksam för, men ja, det är ändå jobbigt att inse att våra killar är så stora.
Tänk att dom snart är dagiskillar, båda går, busar och är helt underbara. Och det blir verkligen bara roligare och roligare, men ändå känner jag så.. 








1 kommentar:

  1. Gud vad roligt det här är ! läste din blogg från att du blev gravid till at pojkarna föddes men sen bytte du blogg och försvann, hittade dig inte :( men nu först långt efter så hittade jag dig, ser att ni mår bra och lever gott :) härligt ! ta hand om er! KRAM

    SvaraRadera