onsdag 14 augusti 2013

.Möte på jobbet.

Mötet på jobbet gick fint. Trots att vi blev 30 minuter sena då den gode mr Ture sov till 07.50.(Och jag med.:))
Skönt som tusan, men typiskt när han alltid brukar vakna runt 06.

Min chef tyckte iallafall att det var lugnt. 

Så efter lite prat fram och tillbaka bestämdes jobb 07.45-12.43 mån-tors och ledig fre.
Start 18 november.

Åå.maj.gad.

Läskigt och roligt. Lite sorgligt. Men mest skönt tror jag. Nu ska vi njuta de sista tre månaderna innan nästa fas i livet börjar.

4 kommentarer:

  1. Vad spännande med en ny fas. Låter skönt att börja lite lätt i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Haha.. Ursäkta, men 12:43? Jag skickade just ett mail till min chef - "så här tänker jag jobba...", cirka-tider och jag har rätt att justera det inom vissa gränser så som jag vill och det passar. :) --> Varför jag inte byter jobb just nu!!

    SvaraRadera
  3. På mitt förra jobb slutade jag 14:21 eller började 12:24. Kul att fler firmor har sådana tider.

    SvaraRadera