onsdag 27 februari 2013

.Nu får det vara nog.

Nu har jag skjutit på det tillräckligt länge. Nu är det dags att ta tag i träningen.

Jag har ingen övervikt att göra av med, men däremot en slapp mage och ond rygg, så nu är det dags att försöka bygga lite muskler och tighta till kroppen. Eftersom jag har svårt att ta mig iväg till gymmet så har jag valt hemmaträning med hjälp av Lina Björkskogs blogg.

Första passet är avklarat nu på morgonen och jävlar i min låda säger jaga bara.

Jag kommer inte skriva massor om detta, men hoppas att denna outningen av min plan ska hjälpa mig att vara motiverad.(Tycker det är sååå tråkigt, men hoppas resultatet ska bli min morot.)

Så, hemmaträning 2-3 gånger/V. Plus tennisträning 1 gång/V som jag kört sen i september.(DET är kul.)

Någon som hänger på?

Jag började med det passet som heter "Tufft hemmaträningsprogram utan vikter". Men bara ett varv på allt utom plankan som jag gjorde två gånger..

3 kommentarer:

  1. Härligt, det är en sån skön känsla när man kommit igång!

    SvaraRadera
  2. Åh vad bra! Kanske borde kolla in hennes blogg. Har börjat komma igång med promenader nu när vädret blivit lite bättre och ska komplettera med mer träning framöver.

    SvaraRadera
  3. Det kanske vore nått, kör bara lite planka/armhävningar mm sporadiskt... O bikini säsongen kommer ju allt närmare! Trevlig helg kram Mirelle o Karl

    SvaraRadera