tisdag 6 november 2012

.Föräldraledig tvillingmamma.

Den 1 november började A jobba igen och vi är numera ensamma på dagarna. Än så länge har det gått kanon, men idag är det galet tufft.

Ture fick sin första tand i mitten av förra veckan, och nu verkar det vara fler på g. Feber och superdålig sömn tre nätter nu = slutkörd mamma.

Hoppas på bra vila i eftermiddag så även jag kan gå sova en skvätt.

Annars rullar allt på, även om dygnet har för få timmar.

Snart 6 månader har dom blivit och det blir verkligen roligare och roligare. Tårarna rinner titt som tätt av tacksamhet och kärlek - vi kan inte säga det tillräckligt många gånger - tänk att det gick till slut!

För er som saknar oss - håll utkik i media - vi kommer dyka upp på ett par ställen. Återkommer såklart när jag vet/får säga lite mer!

Kram på er

8 kommentarer:

  1. Vilka godingar och guldklimpar! Kan tänka mig att det är fullt upp. Och får man bara sova orkar man mer än man tror. Men det är när just det där när man inte får sova.... då kör det ihop sig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tiden går verkligen fort! Vår lille Charlie är ju född samma dag som era killar:) Om jag tycker tiden knappt räcker till kan jag inte ens tänka mig hur det är för er med två små! Har iofs en 3 åring också, så det går för runt. Skönt o se att ni alla mår bra iaf:) Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är lite körigt med två små ibland. Man önskar verkligen fler timmar på dygnet.

    Www.mammatea.se

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med en uppdatering! Tänkt att de är sex månader nu, tiden går väldigt fort!

    Förstår att det är tufft, hoppas att du kan få sova lite idag.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag håller utkik ;-) Jag tänkte förresten på er när jag var hemma för några veckor sedan - insåg att jag ju faktiskt kan rusa på er "på stan" om det vill sig... så nu när vi planerar en hemresa igen snart tänkte jag istället fråga om du ville hjälpa slumpen på traven och typ springa på varandra med flit någon dag? Vi kommer vara i Lidköping från 24:e ungefär skulle jag tro.

    SvaraRadera
  6. Tänk vad fort tiden går! Snart ett halvår, ja jösses. Så goa! hoppas sömnen rättar till sig för det behöver både barn och föräldrar ;)
    kram!

    SvaraRadera
  7. Villa härliga bilder på dina små <3
    Tack för dina alltid varma kommentarer.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder, underbara.Kram på er/Maria P

    SvaraRadera