torsdag 30 maj 2013

.Lite kämpigt.

Just nu är det lite kämpigt. Jag är dunderförkyld, har mens, killarna får kindtänder, har blivit vaccinerade och sover illa.
Andreas jobbat MASSOR då Avis, där han jobbar, har fått ett stort statligt avtal som innebär att dom är förstahands-val för alla statliga myndigheter. = Jag får noll avlastning.

Och så regnar det. Och jag känner mig så ensam.

Behöver jag säga att SPA, bo på hotell och få SOVA i helgen är minst sagt jävligt dundermycket välbehövligt?

Hoppas det kan bota mitt deppande!

4 kommentarer:

  1. SPA är du du sååå värd! Jag tror det botar.
    Regn kan göra vem som helst nere, av solen blir man liksom lite lycklig!

    Stoooooor kram!

    SvaraRadera
  2. Moster kommer på onsdag! Moster är HELT JÄVLA LEDIG. Moster ska avlasta morsan.

    SvaraRadera
  3. Sv: Astrid var 1 år och 8 månader när hon började, och det var PERFEKT för henne. Lite vemodigt att då skola in Elsa tidigare, men det finns ju inget som säger att samma tid skulle passa för henne :) Vi får se hur det går, jag tror det blir bra!

    Tycker också att det känns vemodigt, men någon gång måste man väl klippa navelsträngen ordentligt..Våra små kråkor!

    Trevlig helg på er finingar, kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas förkylningen lagt sig och att du mår lite bättre!
    Hade ni det fint på spa? Vi hade funderingar på att ta en helg på spa innan Halvan kommer men allt vi vill är att vara hemma så det får bli en annan gång på ett annat sätt helt enkelt.
    Skickar sommarkram (hoppas det inte regnar hos er idag)!

    SvaraRadera