onsdag 3 april 2013

.Tidsfördriv.

Just nu går den mesta av tiden till att ta hand om barnen och planera dopet.

Den lilla tid jag har över lägger jag just nu på symaskinen. Mössor sys på löpande band - jättekul och avslappnande.

Är det någon här inne som är sugen på att beställa kostar dom 75kr/st plus porto. Och tygerna jag har just nu kan ni se nedan. Samt exempel på några mössor jag sytt tidigare, bl.a till två bloggläsare som följer mig på Instagram. :-)

Ska beställa lite fler inom kort, återkommer med bilder på dessa när dom är på g.

Hjälpredor har jag också... :-)

Kram på er!







5 kommentarer:

  1. Kul att sy. Jag fick en symaskin i 30 årspresent av husbandet så idag ska jag handla lite tyg!

    SvaraRadera
  2. Jaha, du syr! Jättefina! Ska jag ha i åtanke :)
    Och snart fyller dina småttingar 1 år också, DET kan jag inte fatta över huvudtaget! En dag skulle vi sitta där... du sitter där nu och jag sitter där (om allt går väl) till sommaren. Det finns lite rättvisa i världen ändå.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Jättefina tyger, bara älskar det gröna uggletyget!! Kan man beställa även till större barn? Mina är 7 och 9. 9 åringen drar vuxenstorlek.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar också tygerna - det går bra att beställa även till större barn. Vuxenstorlek kostar dock 100 kr/st.

      Om du har Facebook finns jag på www.facebook.com/mammansmirakel, där kan du se tygutbud etc.

      Kram kram

      Radera