onsdag 27 juni 2012

.Frukost.

8 kommentarer:

  1. Tack för jag får följa er vidare!

    Åh så nostalgiskt med amningsbilden, jättemysigt ju :-) Var längesen man satt sådär, snyft! Det går tokfort med de små! Hinner inte riktigt med allt jag vill göra. Blir väl dubbelt upp för er med två buspojkar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart får du det!

      Ja, det går väldigt fort och jag känner också ibland att man inte hinner med. Försöker dock leva NU så mycket jag kan. Njuta och samla minnen!

      Radera
  2. Naaaw...fina!!!!
    Ser så mysigt ut.

    Ha en god natt.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, mycket mysigt. Minst sagt!
      Kraaam

      Radera
  3. :-)
    Härligt med gosig bebis!
    Hur går det att ha två? Är de ofta ledsna/kinkiga samtidigt eller har de sånt vid olika tillfällen? Kan tänka mig att det är ibland dubbelt så jobbigt, men oftast mer än dubbelt så underbart med två älsklingar.

    Min sambo såg lite lätt chockad ut imorse när barnmorskan skojade om att hon kände ett huvud (till?) upptill i magen... *fnissar* Men det var bara vår lille buse som vänt sig och nu har rumpan nedåt istället :-D Så bara en bebis här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är en riktig mysis! Jo då, det går bra, men det är tufft ibland. Varit gnälligt ett par dagar nu så gissar på utvecklingssprång.. De kinkar dock oftast vid olika tillfällen, som tur är. :-)

      Hahaha, ja, lite chockerande om ni skulle få veta att det var två nu.. :-)
      Kram

      Radera