måndag 8 oktober 2012

.Tidsbrist - eller bortprioriterad.

Jag hinner helt enkelt inte uppdatera. Eller så prioriteras det bort när det då och då finns lite tid över.

Jag var hos läkaren för en vecka sen angående cellförändringarna. Nytt prov är taget och jag får svar om 6-8 veckor. Han tyckte dock inte jag skulle oroa mig, så jag försöker låta bli.

Tack för alla tummar och kommentarer! Det hjälpte och lugnade mig mycket!

Kram på er, ni som fortfarande kikar in trots dålig uppdatering. Är bättre på instagram :-) (Sa_andersson23)

2 kommentarer:

  1. Förstår att du prioriterar annat än att uppdatera här. Gillar också instagram :-)

    Jag håller mina tummar att allt ser bra ut på cellprovet.

    SvaraRadera
  2. Jobbigt att behöva vänta ytterligare, men bra att de tyckte att du inte skulle oroa dig.

    SvaraRadera